To top
6 iul.

Totul despre press trip-ul Tommy Hilfiger Fall 2016

Inainte sa plec in Panama am avut un mic maraton de 2 zile, in Atena impreuna cu Tommy Hilfiger si cativa jurnalisti din Romania. Daca ati urmarit snapchatul meu ati vazut cu siguranta decorul superb al showroom-ului, dar si noile colectii. Daca nu o sa va arat astazi cateva din noile tendinte, plus alte locuri frumoase pe care le-am vizitat in timpul liber.

Dupa zborul spre Atena si o schimbare de tinute, ne-am inceput dimineata in showroom-ul Tommy Hilfiger.

Intr-un décor navy inspirat din catwalkul de la New York Fashion Week admirat piese din colectia Women’s Runway, pe care eu personal o ador, dar si din colectiile Denim si Men’s.

Va spun un mic secret, Tommy Hilfiger pregateste lansarea unei colectii surpriza, in colaborare cu unul din cei mai mari influenceri la momentul acesta, dar despre care veti afla mai multe atunci cand se va lansa comunicatul oficial. Eu am fost printre norocosii care au vazut in premiera cateva piese.

totul-despre-press-trip-tommy-hilfiger-fall-2016 (12)

Cand am vazut prima data colectia Fall 16 lansata in cadrul NYFW am fost impresionata de mixul dintre rochiile fluide, care aduceau cu rochiile bunicii, dar in acelasi timp cu un touch actual dar si de hainele de inspiratie navy. Jacketele cu butoni supradimensionati, dungi, pantalonii evazati cu talie inalta fac parte din semnatura clasica a brandului TH, dar cumva parca reusesc sa le reinventeze in fiecare an si sa ne surprinda cu detalii noi. Dar ‘piece de la resistence” din cadrul show-ului a fost pentru mine pantoful retro cu sosetele lame. Am avut ocazia sa le admir de aproape in showroom-ul din Atena, dar din pacate nu am avut cum sa ii incerc. Ramane pe wish list-ul meu aceasta combinatie.

totul-despre-press-trip-tommy-hilfiger-fall-2016 (5)totul-despre-press-trip-tommy-hilfiger-fall-2016 (3)

totul-despre-press-trip-tommy-hilfiger-fall-2016 (8)

Dupa aceste cateva ore de forta am luat masa la Pastis Brasserie unde am mancat cele mai bune salate si antreuri in  stilul traditional grecesc.

Si ca orice fashionista care se respecta am continuat cu un tur destul de scurt intr-un mall si cateva magazine. Trebuia sa studiez putin si piata din Atena ☺.

Yummy yummy! The best salads I’ve ever tried! The party can begin now

A photo posted by Carmen Negoita (@carmennegoita) on

Ziua am incheiat-o cu o cina business  la The House Project – Balux Café, un loc superb, pe care nu trebuie sa il ratati daca ajungeti in Atena. Ziua puteti sa faceti si plaja si este foarte relaxat, iar seara devine un restaurant de eticheta cu un view extraordinar.

Dupa 9 ore de somn (de recuperare) am intrat cu forte noi in Attica Mall si sincer nu as mai fi iesit. ☺ De la magazinele Tommy Hilfiger, pe care le-am vizitat si pana la etajele de cosmetice, pantofi, genti totul era impecabil. As fi avut nevoie de minim o zi sa reusesc sa vad totul. Dar de asta exista data viitoare ☺)))

Dorinta mea a fost sa vad Acropole, dar din pacate fetele nu m-au sustinut in idea mea nebuneasca de a face un tur la 36 de grade ☹. In schimb am vizitat zona din apropiere si am vazut cateva case superbe, terase tipice grecesti,  unde am si mancat multe bunatati si am cumparat cateva suveniruri.

Am facut echipa cu Raluca Hagiu, de la Unica, Crina Alexe de la Elle si Ina Borcea de la Harper’s Bazar, pe care ma bucur ca le-am cunoscut mai bine. De organizare s-a ocupat Andreea Paulian de la Tommy Hilfiger Romania si Ruxandra Chiurtu de la Shake Advertising, carora le multumesc pentru toate aceste momente frumoase petrecute impreuna.